torsdag 17. januar 2008

Ringerunde Ellen 17.1

OBOS ved Åge Pettersen:
Er ikke interessert i å støtte et slikt kart. Vil i hovedsak støtte aktiviteter i områder der det bor mange OBOS-medlemmer, samt generelle tilbud til beboere.



Aftenposten ved Daniel Edstrøm: vennligst send mail.
Hei Daniel! Som fortalt på telefon er vi en gruppe BI-studenter som samarbeider med designstudenter fra Kunsthøgskolen. Vår oppgave er å lage et fiktivt produkt og markedsføre dette. Min gruppe ønsker å endre Oslos image som "dyr turistby som bare består av typisk gamle turistattraksjoner". Vi ønsker å vise hele Oslos mangfold.Det gjør vi ved å produsere et kart over ukjente, urbane steder, sære kulturelle opplevelser og kafeer. Med andre ord: Oslos skjulte skatter. Kunne Aftenposten tenke seg å støtte et slikt prosjekt med økonomiske midler? Kunne det være aktuelt å ha kartet som innstikk i Aftenposten Aften for distribusjon til Oslos borgere? Dette er kun en fiktiv henvendelse i forhold til vår finansieringsplan, og det vil ikke komme en reell søknad om økonomisk støtte.
mvhEllen A. Bjarengmobil: 922 20 661


Hei Ellen, Jeg synes dette prosjektet høres veldig spennende ut og jeg er helt enig i at Oslo som turistby har en del utfordringer når det gjeller å endre på dess stereotypiske image. Men dessverre så er jeg ikke den personen som dere bør snakke med når det gjeller finansiering. Jeg sender denne meilen videre til vår avdelingssjef Kjetil HyllsethTaraldsen som sikkert kan hjelpe deg bedre. Med Vennlig Hilsen Daniel Edström Markedsanalytiker Tel: +47 975 93 470

Ingen kommentarer: